SilesiaNet
Poczta
www
O Firmie Napisz
do Nas
Zaloguj
eBOK
Start Pomoc Konfiguracja poczty Outlook - POP3

Parametry serwera pocztowego:
  • Serwer poczty przychodzącej POP3: poczta.silesianet.pl
  • Serwer poczty wychodzącej SMTP: poczta.silesianet.pl
  • Serwer wymaga uwierzytelnienia: TAK
Serwer obsługuje bezpieczne połączenia na portach:
  • Poczta wychodząca SMTP port: 587 (szyfrowanie typu TLS)
  • Poczta przychodząca POP3 port: 995 (szyfrowanie typu SSL)


Aby skonfigurować klienta poczty Outlook:
  • Otwórz program Outlook.
  • Kliknij menu Plik i wybierz polecenie Informacje


  • Kliknij przycisk Dodaj konto
  • Wybierz Ręcznie konfiguruj ustawienia serwera lub dodatkowe typy serwerów
  • Kliknij przycisk Dalej


  • Wybierz Internetowa poczta e-mail
  • Kliknij przycisk Dalej


  • Wprowadź swoje imię i nazwisko
  • W polu Adres e-mail wprowadź swój pełny adres e-mail (uzytkownik@silesianet.pl).
  • W polu Typ konta wybierz POP3
  • Wprowadź adres poczta.silesianet.pl w polu Serwer poczty przychodzącej.
  • Wprowadź adres poczta.silesianet.pl w polu Serwer poczty wychodzącej SMTP.
  • Wprowadź swoją nazwę konta (kxxxx) w polu Nazwa użytkownika.
  • W polu Hasło wpisz swoje hasło.
  • Zaznacz pozycję Zapamiętaj hasło.
  • Kliknij przycisk Więcej ustawień.


  • Przejdź na zakładkę Serwer wychodzący
  • Zaznacz opcję Serwer wychodzący (SMTP) wymaga uwierzytelnienia
  • Przejdź na zakładkę Zaawansowane


  • Wpisz numer portu 995 w pole Serwer przychodzący (POP3)
  • Zaznacz pole Ten serwer wymaga zaszyfrowanego połączenia (SSL)
  • W pole Sewer wychodzący (SMTP) wpisz numer portu 587
  • Z pola Użyj połączenia szyfrowanego następującego typu wybierz TLS
  • Uwaga: Zalecane jest aby nie zaznaczać opcji Pozostaw kopię wiadomości na serwerze lub przynajmniej określić czas po jakim mają być one usuwane. W przeciwnym przypadku może dojść do przekroczenia przydzielonej pojemności skrzynki co skutkuje wstrzymaniem odbierania poczty.
  • Kliknij przycisk OK.


  • Wróciłeś na wcześniejsze okno z ustawieniami
  • W celu sprawdzenia poprawności połączenia kliknij przycisk Testuj ustawienia konta ...


  • Jeżeli konfiguracja jest poprawna powinno się pojawić następujące okienko:


  • Kliknik przycisk Zamknij
  • Następnie kliknij przycisk Dalej


  • Jeżeli konfiguracja jest poprawna pojawi się następujące okno:


  • Kliknij przycisk Zakończ
  • Koniec.
 

Team Viewer
 
 
Start Poczta www O firmie Kontakt Download Logowanie